Nedenstående standard handelsbetingelser er udarbejdet af e-mærket og kan frit benyttes af danske kunder hos HostedShop. HostedShop anbefaler at tilkøbe et e-mærket abonnement, så e-mærket kan tilpasse betingelserne til din forretning, samt løbende sende opdateringer om lovændringer, så betingelserne også i fremtiden dækker lovkravene. Læs mere om e-mærket. Husk at der i ordrebekræftelsen skal være vedhæftet handelsbetingelser og fortrydelsesformular så kunden får den. Eventuelt kan den sendes med varen. |
Generelle oplysninger
Virksomhedens juridiske navn: Fru Holm V. Henriette Holm
CVR-nr.: 39715678
Adresse: Svingelvej 11, 6980 Tim
Mailadresse: HenrietteHolm@outlook.dk
Telefonnummer: 25481819
Betaling
Kontooverførelse: 9106-4522850
Mobilepay: 31027
Ved bankoverførsel eller Mobilepay betalinger - sendes varen når vi har modtaget betalingen.
Fragt
Vi ekspederer ordre i den rækkefølge de kommer ind, og levere naturligvis så hurtigt vi kan. Leveringen foretages med GLS Danmark til levering i pakkeshop.
Når din pakke ankommer til din pakkeshop med GLS/Postnord, får du enten en SMS eller E-mail om, at du kan afhente din pakke i din valgte pakkeshop, som ligger i nærheden af dig.
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores grossister.
Det er muligt at få leveret til nærmeste pakkeshop (60 kr), GLS/Postnord
Handler du for mere end 700,00 kroner, så er det fragtfri levering til GLS pakkeshop.
Leveringstiden er typisk 1 hverdag fra afsendelse og afsendelse sker oftest enten samme dag eller den efterfølgende hverdag.
Der er også mulihed for afhentning af vare følgende steder efter aftale:
Svingelvej 11, 6980 Tim
Skannerupvej 26, 6980 Tim
mulighed for afhentning i No og Ringkøbing (6950)
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Ønsker du at levere en vare tilbage,bedes du sende en mail til Fru Holm ved at skrive til HenrietteHolm@outlook.dk, skriv gerne hvorfor
Ved returnering skal du selv betale returfragten.
Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage, gerne skrevet på en kopi af din faktura.
Vi anbefaler, at du sender dine returvarer som pakkepost, så du får en kvittering for, at de er afsendt.
Bemærk vi ikke modtager varer pr. efterkrav, og vi henter ikke returvarer på posthuset. Returvarer skal sendes direkte til nedenstående adresse.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
- Vi anbefaler , at du sender varen retur i den originale emballage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Fru Holm V. Henriette Holm
Svingelvej 11, Stadil
6980 Tim
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Fru Holm V. Henriette Holm
Svingelvej 11, Stadil
6980 Tim
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Fru holm V. Henriette Holm og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på Fruholm.dk er Henriette Holm
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: HenrietteHolm@outlook.dk
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Henriette Holm. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 22.02.2024
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)